Strony

czwartek, 7 marca 2013

What about love

Hej! Dzisiaj chciałabym Wam pokazać mój niebieski płaszczyk, który zamówiłam już jakiś czas temu na allegro. To typ Japan Style, na który w końcu się przekonałam, mimo że nie jestem zwolenniczką robienia zakupów w internecie. Zdecydowanie wolę przymierzyć daną rzecz, obejrzeć z bliska materiał i namacalnie przekonać się do danej rzeczy. Dodatkowo na przesyłkę czekałam dość długo, bo aż 2 miesiące, pełna niepokoju czy w ogóle ona do mnie dotrze.
Jednak za namową Asi, która jest z kolei wielką zwolenniczką robienia zakupów w sieci, coraz częściej przekonuję się do tej metody nabywania rzeczy - przede wszystkim ubrań, butów i dodatków. To wygodny sposób, dzięki któremu bez większego wysiłku możemy stać się właścicielkami nowej pary butów czy torebki. Możemy na spokojnie w domu przeglądać interesujące nas oferty i propozycje sklepowe, przekonują także zdecydowanie niższe ceny! Należy jednak dokładnie sprawdzić konto sprzedającego, dane sklepu internetowego, uważnie czytać warunki zawarcia umowy ze sprzedającym i zwrócić uwagę na koszty wysyłki - o tym wszystkim pamiętajcie za każdym razem kupując coś przez internet, by uniknąć przykrych niespodzianek i niepotrzebnych rozczarowań!
Wracając do mojego dzisiejszego outfitu - a`la jeansową kurteczkę połączyłam z ciemną spódniczką o króju tulipana, a całość ożywiłam jasnym T-shirtem z nadrukiem. Co sądzicie o takiej stylizacji? P.








                                                              płaszczyk- allegro Japan Style
                                                              kurteczka a`la jeansowa, buty- nn
                                                              spódniczka- Reserved
                                                              t-shirt- Atmosphere
                                                              chusta- diy
                                                              torebka- Diverse
                                                              zegarek- Lacoste
                                                              pierścionek- Apart
                                                              bransoletka, kolczyki- six


Brak komentarzy:

Prześlij komentarz